Popis funkcija CAS aplikacije

  • Prijenos podataka sa udaljenih lokacija

  • Obrada telefonskog prometa prenesenog sa udaljenih lokacija

  • Retroaktivna obrada podataka

  • Kontrola troškova po GSM gatewayima i/ili linkovima

  • Kontrola prometa VPN mreže

  • Podešavanje parametara vezanih uz telefonske centrale (lokacije)

  • Podešavanje parametara organizacijske strukture koja služi kao podloga za raspoređivanje troškova

  • Strukturiranje organizacije do 8 pod nivoa. Primjer: Tvrtka-Profitni centar-Sektor-Odjel..

  • Promet i troškovi pojedinih organizacijskih jedinica unutar definirane organizacijske strukture

  • Podešavanje parametara kućnih brojeva

  • Podešavanje parametara tarife, grafički prikaz

  • Podešavanje parametara korisničkog/administrativnog pristupa, prava pristupa

  • Podešavanje ostalih parametara (autorizacijski kodovi, account kodovi, grupiranje pozivnih brojeva, nadzor pozivnih brojeva)

  • Analiza prometa i troškova telefonskog prometa na pojedinim centralama

  • Analiza prometa i troškova telefonskog prometa na pojedinim davaocima TK usluga

  • Analiza prometa i troškova telefonskog prometa po kućnim brojevima

  • Prikaz troška u odnosu na birani broj

  • Prikaz troškova najčešće biranih brojeva

  • Grupiranje troškova prema korisnički definiranim grupama poziva

  • Promet i troškovi telefonskog prometa prema autorizacijskim kodovima

  • Promet i troškovi telefonskog prometa prema tipu poziva - privatni/službeni pozivi

  • Kronološki pregled poziva

  • Detaljni ispis poziva za određeni kućni broj

  • Ispis bilo kojeg izvještaja na pisač (izvještaji u PDF formatu)

  • Slanje izvještaja e-mailom

  • U potpunosti web bazirana aplikacija koja ne zahtjeva instalaciju korisničkih programa

  • Neovisna o operativnom sustavu korisnika

  • Pregled i analiza (drill-down) za pojedinačnog ili grupu korisnika

  • Korisnici sustava mogu generirati svoje osobne izvještaje troškova

  • Prometa i troškova prema kućnom broju centrale

  • Prometa i troškova sektora unutar organizacijske strukture

  • Prikaz izvještaja-listi poziva sortirano po cijeni; duljini trajanja poziva; lokaciji poziva; odlaznoj liniji; prema biranom broju; prema zoni odlaznog poziva

  • Prikaz troškova za određeni period

  • Prikaz troškova u odnosu na korištenog davaoca TK usluga

  • Strukturiranje organizacije do 8 podnivoa. Primjer: Tvrtka-Profitni centar-Sektor-Odjel

  • Grupiranje troškova prema zonama.

  • Prikaz je moguć sa detaljnim ispisom biranog broja, vremena i cijene ili samo ograničiti na prikaz ukupnog troška bez detalja o obavljenim pozivima.

  • Prikaz je moguće ograničiti samo na sektor sa detaljnim ili zbirnim ispisom poziva

  • Broj sektora nije ograničen.

  • Kontrola troškova po GSM gatewayima ili VoIP trunk linijama

  • Usporedba različitih operatera "what IF" analize tarifnih modela

  • Povezivanje na e-mail tvrtke; SMTP

  • Automatsko slanje izvještaja sa PDF generatorom

  • Generiranje formatiranih izvještaja za naknadne obrade, podržani formati XML; CSV

  • Automatizirano generiranje izvještaja sa vremenskim određenjem; dnevno, tjedno, mjesečno..

  • Slanje izvještaja, pojedinačno ili grupno na udaljene poslužitelje u svrhu arhiviranja ili distribucije

  • Praćenje poziva u realnom vremenu, nadzor poziva u svrhu testiranja i održavanja opreme

  • Integracija sa postojećim sustavima za obradu podataka, LDAP, ODBC, SOAP

  • Prikaz izvještaja u HTML, CSV, XML formatu

  • Nadzor poziva, praćenje zlonamjernih poziva