Slican je jedan od onih proizvođača telefonskih centrala koje podržavaju integraciju s MS Outlookom. Za to koristimo TAPI protokol i na taj način dobivate sve pogodnosti unificirane komunikacije i povezivanja telefona s kontaktima iz E-maila.

Najveća prednost ovog protokola je povezivost vašeg Email klijenta s telefonskom centralom. No to nije kraj. Prema potrebi, TAPI upravljački program može integrirati podatke o pozivima iz Slican tel. centrale s drugim vanjskim aplikacijama poput CRM-a.

 

Dakle, kako mi danas uspostavljamo pozive direktno iz "poštanskog sandučića"

Što trebamo?

1. Slican tel. centralu s VoIP modulom (MAC, CCT, CXS)

2. Slican TAPI licencu s dodatkom za MS Outlook.

 

Trebate onoliko TAPI licenci kolikokorisnika će koristiti funkciju telefoniranja iz Outlooka. Ovu funkciju mogu koristiti svi korisnici tel. centrale.

Instalacija TAPI dodatka je vrlo brza i jednostavna. Sve što trebate jest Vaš broj telefona i PIN.

 

Koje su prednosti?

  1. Koristite se bazom kontakata koju već imate spremljenu u Outlooku - nije potrebno kopirati telefonske brojeve u tel. centralu.
  2. Ne treba dodatni program za integraciju računala i Vašeg telefona
  3. Svi dolazni pozivi od osobe koju imate u kontaktima popraćeni su otvaranjem poslovne kartice na zaslonu. Na taj način znate tko Vas zove, iz koje tvrtke, imate pristup bilješkama, starim porukama i dr.
  4. Ako neke brojeve birate često, možete kreirati listu za brz pristup tim brojevima.