Najnovije Slican API infolinije omogućavaju integraciju Slican tel. centrale s vanjskom bazom podataka. Kombinacijom informacija iz ta dva izvora, dobivamo veću produktivnost, brže ispunjavanje zadataka i bolju iskoristivost podataka iz vanjskih aplikacija poput CRM-a.

Sve što trebate je posljednja generacija Slican servera i Vaša baza podataka koja sadrži informacije o vašim korisnicima. Za potvrdu Vaših korisnika možete koristiti broj s kojeg će doći poziv, ili dodatnu provjeru možete napraviti putem PIN-a ili nekog drugog jedinstvenog broja (osobni ID, broj ugovora, broj radnog naloga...).  Izbor je neograničen i ovisi o načinu Vašeg poslovanja.

Neki od primjera korištenja API infolinija:

 

 Identifikacija pozivatelja:

 


Za koga je namijenjeno ovo rješenje?

  • Radi svugdje, bez obzira na veličinu Vaše tvrtke, koliko korisnika imate, koliko zaposlenika imate i u kojoj branši radite.

  • Vidno unaprijeđuje Vaš odnos s korisnikom kojemu na brz i jednostavan način možete dati potrebne informacije i kada nije potreban direktan kontakt s operaterom

  • Ovo je odlično rješenje ako Vaši korisnici često čuju signal zauzeća ili predugo čekaju na liniji.

  • S ovim alatom prije možete uslužiti važne korisnike - dodijelite im posebne PIN-ove i na taj način ih privilegirajte.

  • Zaradite dodatno tako što ćete prije uslužiti one klijente koji više plaćaju.