"Dobar dan, imam propušten poziv s ovog broja" - za mnoge je ovo postala svakodnevna situacija. Problem se javlja kada je to "broj" od poslovnog GSM-a ili neki VoIP broj te zbog toga poziv nije moguće usmjeriti točno određenoj osobi (ponekad u jednoj tvrtki postoje deseci internih brojeva).

Da bismo korisnicima koji biraju broj Vaše tvrtke olakšali život, razvili smo PATHFINDER. Sistem pamti rutu poziva i zbog toga je moguće poziv uspostaviti direktno s ekstenzijom s koje je napravljen odlazni poziv. Ako osoba iz tvrtke bira broj korisnika i poziv nije odgovoren, kada korisnik nazove nazad broj s kojeg ima propušten poziv, centrala automatski usmjerava poziv onoj osobi u tvrtki koja je zadnja zvala taj broj. U tom slučaju zanemarena je konfiguracija centrale i spajanje tajnici, slušanje najavne poruke se preskače - poziv se spaja direkno na ekstenziju!

Inteligentno usmjeravanje poziva - čuvanje rute poziva - informacija se čuva određeno vrijeme i vrlo je korisno ako po završetku razgovora, korisnik želi istu osobu nazvati još jednom. Korisnik će biti impresioniran ako će na njegov poziv odgovoriti ista osoba, a ne netko drugi iz vaše grupe.

PATHFINDER pamti rutu. Ako korisnik bira infoliniju po drugi put, spojen je ponovno istoj osobi u pozivnom centru.

!!Ovo je jedinstveno rješenje iz Slicana i drugi proizvođači telefonskih centrala nemaju ovu funkciju!